Re: dpkg-ro.po ultimele clarificări (was: Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - am procesat şi comentariile pentru 1-250)

În data de Du, 22-05-2005 la 20:22 +0300, Eddy Petrisor a scris:

> aşa am fost şi eu tentat să spun, dar intră în conflit cu alt termen
> (useless/not useful) - nu e prezent, dar mă gândesc mai departe.
> aceleaşi condiţii de acord ca mai sus

Eu cred că „junk” e o nuanţă inutilă (pun intended :) Pentru utilizator
ar trebui să aibă acelaşi sens ca „not useful”.

> setare nu este cuvânt românesc :

C'mon.. „setare/setări” este unul dintre cele mai folosite neologisme la
noi. Sorry dexonline...

> Din nou, avem nevoie de răspuns la  [DICO]
> Poate într-un cadru mai larg? (adică şi alte echipe de traduceri -
> oare când o să renunţăm la facţiuni şi o să ne unificăm?)

Oamenii nu au timp nici să traducă, darămite să dezbată. Singura
speranţă pe care o văd este „fixarea” treptată a termenilor clari din
glosar. Încă nu mi-am făcut curaj pt. a începe asta :)

-dan