Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - am procesat şi comentariile pentru 1-250

> combinaţii de taste

aici e vorba de maparea diferitelor functii pe taste, deci
combinatii de taste nu e bun, eu zic sa ramina "asignare taste"

> de ce feminin? că e o "combinaţie"?
> ceva "asexual" ar fi preferabil

are lagatura cu mesajul anterior, asta e motivul: "tasta neasignată"

o sa fac asa ca sa nu-l blochez pe sorin:
- mesajele la care mai exista posibilitatea unei dezbateri le pun fuzzy
cum au fost de fapt initial
- colectez opiniile si incerc sa scot niste concluzii, momentan imi vijie
capul

presimt ca oricum sa mai fie citeva dezbateri pina la finalizare, asa ca
momentan mai bine continua Sorin revizia.

Scuze Eddy, pt. partea cu diacriticele, nu e chiar asa simplu, momentan
nu pot sa schimb dar o s-o fac, promit, si pe mine ma deranjeaza.