Re: Debconf-oversættelser og -review

Hej Claus,

* Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> [2003-01-22 13:50:25]:
> Ikke at det står nogen steder, men jeg gættede og sendte en mail til
> debconf@ddtp.debian.org (i stedet for ddtp@ddtp.debian.org) og fik den
> danske status ("status da" i emnelinjen).

Nice catch.

> Morten kan sikkert have glæde af at sende en stribe afsted med titlen
> "get <pakkenavn> da" for de pakker, han allerede har oversat.

Men virker systemet? Bliver tilbagesendte templates inkluderet i pakker?
Jeg kan ikke forstå, hvordan systemet skal kunne fungere, fordi det er
jo maintainerne der skal tilføje dem til debian/ mappen manuelt.

> Hvis Morten har stået for de fleste af de 117 eksisterende tekster, bør
> det nok være os andre, der bruger "review" i første omgang, så vi får
> nye øjne på teksterne.

117? Det var mange, det må være fordi at det også er po-debconf
oversættelserne, eller er det måske _kun_ dem?

  - Morten.