Re: Pakkeoversættelser

Hej Kaare,

* Kaare Olsen <kaare@nightcall.dk> [2003-01-21 16:35:30]:
> Vi kan i hvert fald sørge for at oversætte alt Debian-specifikt.  Jeg kan
> fx se at Morten Brix Pedersen er bagefter med aptitude; det må vi med
> fælles indsats kunne råde bod på.

Til mit forsvar kan jeg fortælle at Morten Bo Johansen har overtaget
oversættelsen, se bug #171903.

Husk at kig på en pakkes bug liste, og se om nogen andre har vedhæftet
en opdateret oversættelse inden I begynder på noget :-)

Det minder mig lidt om, at det kan være ret irriterende at der er store
vente tider på at en oversættelse bliver medtaget i en pakke, jeg har
f.eks. oversat en del debconf templates til dansk, men der er ikke
blevet uploaded nye pakker endnu, se:

    http://bugs.debian.org/from:morten@wtf.dk

  - Morten.