Re: Debconf-oversættelser og -review

ons, 2003-01-22 kl. 21:26 skrev Morten Brix Pedersen:

> Men virker systemet? Bliver tilbagesendte templates inkluderet i pakker?
> Jeg kan ikke forstå, hvordan systemet skal kunne fungere, fordi det er
> jo maintainerne der skal tilføje dem til debian/ mappen manuelt.

Sandt nok. Pakkebeskrivelserne foregår automatisk (men de
pakkeansvarlige har vetoret). Debconf-tekster skal de pakkeansvarlige
selv hente, så vidt jeg kan se:
http://ddtp.debian.org/stats/debconf/mantainers.en.html

De 117 tekster omfatter KUN debconf-skabeloner - IKKE po-filer eller
lignende. Jeg har da også set danske debconf-tekster i ny og næ under
installation.

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>