Re: Pakkeoversættelser

On 21 Jan 2003 16:13:36 +0100
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> wrote:

> De fleste .po-filer hører jo egentlig til eksternt udviklede generelle
> Gnu-programmer og bør vel derfor koordineres hvor de hver især hører
> til.

Ja, det kom jeg til at tænke på bagefter.

KLID har taget sig af en del oversættelser; dem bør vi nok samarbejde med.

> Mht. Debianspecifikke po-filer har jeg sørget for (oversat og
> vedligeholder):
>
>       * dbootstrap (boot-floppies)
>       * debian-installer (fremtidens Debian-installationsprogram)
>       * apt (herunder dselect)

Vi kan i hvert fald sørge for at oversætte alt Debian-specifikt.  Jeg kan
fx se at Morten Brix Pedersen er bagefter med aptitude; det må vi med
fælles indsats kunne råde bod på.

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>