Re: debconf templates

Była sobie środa, 03 wrzesień, godzina 00:04:36
Bartosz Feński aka fEnIo <fenio@o2.pl>
wyklepał takie cuda:

> Możesz mi przedstawić typową ,,sesję'' tłumaczenia jednego szablonu
> w dwie osoby?
>
> Bo ja sobie tego nie potrafię wyobrazić.
ale wystarczy wspomóc wyobraźnię za pomocą dostępnego na stronie FAQ i
wszystko staje się jasne:
w częściowo przetłumaczonym opisie zostawia się pole <trans> i wysyła do
serwera.

> [ciach]
> W mojej opinii cały system tłumaczeń przez wysyłanie maili to
> tradycyjny wręcz przykład ponownego wymyślania koła... w dodatku mniej
> okrągłego niż te już dostępne :/
ale to mniej okrągłe koło nie wymaga znajomości obsługi cvs, może zatem przyciągnąc więcej użytkowników. Akurat w naszym przypadku, to się chyba nie sprawdza.