Re: debconf templates

On Tue, Sep 02, 2003 at 04:27:13PM +0200, Krzysztof Krzyzaniak wrote:
> O ile wiem, to nie ma centralnego repozytorium. Można sobie wgetnąć
> http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/pot
No to praktycznie uniemożliwia grupową pracę nad tymi szablonami :/
To znaczy, żeby naprzykład wrzucić to do repo PDDP to musiałbym to
nieźle oskryptować... hmm... pomyślę nad tym.

> Do sensownego przetłumaczenia szablonu debconfa i tak trzeba ściągnąć paczkę
> źródłową i sprawdzić w jakich momentach dany szablon się pokazuje.
No nie koniecznie. Kontekst bardziej się przydaje przy tłumaczeniu
normalnych komunikatów programów. Tutaj kontekst jest raczej oczywisty.
Upgrade/instalacja pakietu.

pozdr,
fEnIo
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska