Re: debconf templates

Był sobie wtorek, 02 wrzesień, godzina 19:00:19
Bartosz Feński aka fEnIo <fenio@o2.pl>
wyklepał tak:

Tylko po co robić skrypty skoro już ktoś się natrudził i sporządził
takowe, aby się nadawały do grupowej współpracy. Mam na myśli ddtp, jest
fajny interface do obsługi przez pocztę.
Dostęp do cvs w tym projekcie też gdzieś powinien być. Na ddtp są
aktualniejsze/w większym stopniu przetłumaczone opisy.
Przykładowo można pobrać sobie opis do pakietu pisząc maila:
to: debconf <debconf@ddtp.debian.org>
subject: get xserver-xfree86-config-monitor-horiz-sync pl

a teraz, można sobie porównać z:
http://ftp-master.debian.org/~barbier/l10n/material/po/unstable/main/x/xfree86/debian/po/xfree86_4.2.1-11_pl.po.gz
wyszukać jakiś konkretny string z tego pliku np. "lower than 30"

Jak "łatwo widać" na http://ftp-master.debian.org/... jest dokładnie ten
sam tekst tylko, że nie przetłumaczony