Re: debconf templates

On Tue, Sep 02, 2003 at 06:25:40PM +0200, Bartosz Zapalowski wrote:
> W załączniku posyłam skrypt, który może się przydać. Gotowe szablony
> możemy wrzucać do CVSu PDDP, a potem po jakiejś sensownej korekcie
> zgłaszać błędy w poszczególnych pakietach.
>
> Skrypt wymaga jeszcze pracy, żeby można nim było ściągać szablony itp.
No póki co ten skrypt mi zastępuje patrzenie na stronę... a to
najmniejszy problem był ;)

> Chyba ./szablon help dobrze wyjaśni jego użycie.
Wyjaśnia... aczkolwiek jak najpierw dam `./szablon list main` (zanim dam
`./szablon update`) to umiera ;)

> Mimo to w PDDP proponuję oficjalnie ogłosić, że sprawdzamy kontekst
> ściągając te wszystkie szablony itp. Sam wiesz jak jest nawet mając
> kontekst ;).
Wiesz, że i tak towarzysz koordynator najpierw będzie musiał uzupełnić
,,Jak pomóc?'' coby w ogóle było wiadomo jak za te pliki się zabrać :)

A co do samego oskryptowania to muszę sobie naskrobać coś co:
- pobierze szablony
- powie, których nie ma u nas w repo, ewentualnie które są nieaktualne
- powie, które są przetłumaczone, a nie zgłoszone (z tym będzie
  najfajniej ;))
- ewentualnie do tego powyższego - które są przetłumaczone i zgłoszone,
  a fakt zgłoszenia będzie brało powiedzmy z samego pliku.
  Z jakiegoś komentarza czy cuś... ale to jest do dopracowania ;)

pozdr,
fEnIo

--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska