Re: debconf templates

On Tue, Sep 02, 2003 at 11:00:18PM +0200, Emil wrote:
> Tylko po co robić skrypty skoro już ktoś się natrudził i sporządził
> takowe, aby się nadawały do grupowej współpracy.
Możesz mi przedstawić typową ,,sesję'' tłumaczenia jednego szablonu
w dwie osoby?

Bo ja sobie tego nie potrafię wyobrazić.

> Mam na myśli ddtp, jest
> fajny interface do obsługi przez pocztę.
Nie ujmując nic autorowi tych skryptów to jednak ja używam poczty do
korespondencji, a takowa z automatami mnie totalnie nie bawi :/

[ciach]
W mojej opinii cały system tłumaczeń przez wysyłanie maili to tradycyjny
wręcz przykład ponownego wymyślania koła... w dodatku mniej okrągłego
niż te już dostępne :/

pozdr,
fEnIo
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska