Re: debconf templates

On Tue, Sep 02, 2003 at 04:07:24PM +0200, Krzysztof Krzyzaniak wrote:
> Do paczek nie jest automatycznie nic dodawane. Przetłumaczone szablony
> trzbea przesłać opiekunowi paczki.
Procedura tłumaczeń opisów wygląda tak, że ktoś tłumaczy, a dwie inne
osoby muszą to zatwierdzić. Jeżeli zatwierdzą, to wtedy trafia do pliku.
Niewykluczone, że w przypadku szablonów debconfa działa to analogicznie:
maintainer dostanie maila, gdy ktoś przetłumaczy, a dwie inne osoby
zatwierdzą. Trzeba by sprawdzić empirycznie :)

Pozdrawiam
	Czesiu
--
Someone needs to beat panasync six miles deep into hard granite for even
thinking about making that a BitchX default.