Re: debconf templates

On Tue, Sep 02, 2003 at 11:18:21PM +0200, Artur R. Czechowski wrote:
>  Supports only package description (pdesc) for the moment.
> Myślę, że autor się ucieszy, jak ktoś mu pomoże dorobić resztę :)

Ucieszyć to się ucieszy. Tylko dużo odpowiedniejszym (przynajmniej dla
projektu PDDP) byłby jakiś CVS lub od biedy http, ftp.

Poza tym, z tego co się orientuję, to ddts przywiązuje jedną osobę do
tłumaczenia i ciągle ją nęka z aktualizacjami, błędami (tak jest
przynajmniej w przypadku opisów pakietów). W przypadku PDDP nie jest to
zbyt rozsądne rozwiązanie.

Jak wspomniał Fenio, tłumaczenie przez mail jest kłopotliwe. Nawet jeśli
się korzysta z ddtc.

--
Bartosz Zapalowski
bartek@klepisko.eu.org