Re: debian.fi:n käyttö

On 11/20/07, Jukka Neppius <jkn@iki.fi> wrote:

> www-foorumilla viestejä on helpompi luokitella aiheen mukaan.  Ehkäpä
> vain yksi foorumin alue voisi olla yhteydessä postilistalle.  Alueelle
> sopiivat viestit, jotka vanhenevat nopeasti. Esim. 'Tapaaminen
> ensiviikolla'.
>
> Ainakin minä luen postin lähes päivittäin, mutta www sivut unohtuvat
> välillä pitkäksikin aikaa.
>
> - Jukka

Okei, yhdyn tähän. Mitä katsoo noita foorumeita jne, niin yahoolla on
suht toimiva systeemi siitä, miten postituslista ja foorumi kulkevat
käsi kädessä. En toki suosittele yahoota sellaisenaan, mutta sieltähän
voi ottaa mallia..
Kamalasti minulla ei postituslistoista ole käsitystä, mutta tämän
lisäksi ne kaksi muuta mille kuulun, kulkevat yahoon kautta siis, ja
ovat samalla osa foorumia.

--
~Paula~

Myönnä virheesi, ennenkuin joku toinen suurentelee niitä..