Re: debian.fi:n käyttö

On ti, 2007-11-20 at 14:55 +0200, Jukka Neppius wrote:

> Perustelut ovat hyvät, mutta minusta keskustelun vähyys tuntuu
> suurimmalta ongelmalta.

Olen Jukan kanssa samaa mieltä, että keskustelun vähyys on sekin ongelma
ja itse asiassa tämänhetkisen keskustelun suurin ongelma on että sitä ei
ole. Minusta on siis erinomainen idea pistää pystyyn keskustelufoorumi
webisivuille (tekijöitäkin on siis ilmoittautunut), mutta pitäisin
postituslistan siitä erillään, jos mahdollista.

(Jos ne päätetään silti yhdistää, niin en minä siitä kuitenkaan suutu.)