Re: debian.fi:n käyttö

ti, 2007-11-20 kello 14:55 +0200, Jukka Neppius kirjoitti:

> Perustelut ovat hyvät, mutta minusta keskustelun vähyys tuntuu
> suurimmalta ongelmalta.

Kiitoksia näistä kommenteista, erityisesti Larsin hyvin perustelluista
näkemyksistä! Tässä tuli jo useita asioita, joita L-A:n keskusteluissa
ei ole nostettu esiin. Oikein hyvää tukea lisäpohdinnoille ja juuri sitä
mitä kaipasimmekin :)

Jatkakaa toki kommentointia, jos vielä löytyy lisää ajatuksia aiheesta!

--
Tero Kuusela
Turuxi-vastaava

"You've achieved success in your field when you don't know whether what
you're doing is work or play."