Re: debian.fi:n käyttö

Pau <tearcandy@gmail.com> writes:

> Olen aika pitkälti samaa mieltä kun lueskelin nuita perusteluja.

Perustelut ovat hyvät, mutta minusta keskustelun vähyys tuntuu
suurimmalta ongelmalta.

www-foorumilla viestejä on helpompi luokitella aiheen mukaan.  Ehkäpä
vain yksi foorumin alue voisi olla yhteydessä postilistalle.  Alueelle
sopiivat viestit, jotka vanhenevat nopeasti. Esim. 'Tapaaminen
ensiviikolla'.

Ainakin minä luen postin lähes päivittäin, mutta www sivut unohtuvat
välillä pitkäksikin aikaa.

- Jukka