Re: debian.fi:n käyttö?

Tero Kuusela wrote:
> (Ilmeisesti tämä viesti ei aiemmin tullut listalle, kokeilen uudelleen.)

> Uskoisin että sekä Linux-Aktivaattori että FLUG ovat valmiita tarjoamaan
> palvelintilaa ja varmaan myös auttamaan ylläpidossa jos sitä halutaan.
> Linux-Aktivaattorin osalta olemme myös vastikään siirtyneet uudelle
> palvelimelle ja samalla MediaWikin käyttöön. Olemme myös tehneet siinä
> noita URL-kikkoja[0] ja teemoistakin on kerätty osaamista, vaikka
> sivuilla vielä onkin MediaWikin oletus. Ylläpitäjillemme ei luullakseni
> olisi kovin iso homma hoitaa samalla Debianin MediaWikin ylläpito samaan
> [...]
Minulla on yksi ehdotus postilistojen, foorumin ja käyttäjätietokannan
suhteen, mitä voisimme hyvin helposti kokeilla ja mikäli se toimii,
ylläpito tulisi todella helpoksi.
Toivon, että voisimme L-A:ssa testata tätä kokoonpanoa ja sen jälkeen
Debian-fi voisi halutessa tulla mukaan.
Yhdistäisimme sekä MediaWikin, sopivan Php-foorumin että
sähköpostilistat. Yksi käyttäjätunnus (sql-tietokanta) sekä foorumille
ja wikiin. Lisäksi mail_to_foorum, että foorum_to_mail jonka voi
totetuttaa joko foorumille integroidulla maililistalla (helppo ratkaisu,
mikä toimii foorumin/wikin käyttäjätiedoilla) tai perinteisellä
majordomo listalla.

^"^