Re: debian.fi:n käyttö?

Timo Jyrinki kirjoitti ke 14. marraskuuta 2007 15:35:46:
> On Thu, 8 Nov 2007, Lars Wirzenius wrote:
>
> Wikin ja postituslistojen lisäksi olisi mielestäni mukavaa, että olisi
> WWW-pohjaiset keskustelualueet. Niille on nykypäivän usein kysyntää.
> Itse en kyllä sellaisia ala ylläpitää. Jos ei innostuneita siihen
> löydy niin voidaan vain osoittaa ihmisiä linux.fi:n keskustelualueille,
> sinne mahtuu kyllä myös.

Nykyinen Suomen Debian-yhteisö piileskelee hämärille sähköpostilistoilla
ja IRC-kanavilla. WWW-foorumeiden kautta uusien käyttäjien on helppo
lähestyä muita asiasta kiinnostuneita. Kannatan jotain tunnettua ja
helppokäyttöistä foorumi-ohjelmistoa sekä selvää linkkiä
debian.fi-etusivulle, jonka kautta sinne pääsee. Melkein voisi olla
etusivulla pelkät foorumit ja unohtaa wikit sun muut näin aluksi.

Jos ylläpito-tai asennusapu tarvitaan olen vapaaehtoinen.

--