Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - am procesat şi comentariile pentru 1-250

On Wed, 25 May 2005 00:35:24 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Si erau din Moldova, nu e relavant
>
> CONSILIUL NATIONAL PENTRU ACREDITARE SI ATESTARE
>                   AL REPUBLICII MOLDOVA

Moldovenii vorbesc mai corect ca noi, părere personală.
Oricum ăştia de mai jos nu sunt moldoveni, vezi [1], şi sunt numai pe net 667 de linkuri,
dacă elimin 90% din ele ajung la concluzia că DEX'98 si bunăvoinţa firmei Siveco
nu sunt suficiente. Parcă chiar tu vorbeai de "îmbogaţirea dicţionarului".

[1] http://64.233.183.104/search?q=cache:GrnFNvtRIvwJ:www.ecoland.ro/Biblioteca_electronica/Cursuri/Cadastru/Capitolul_2/2_10_6_3.pdf+cartare&hl=en

Să lămurim un lucru, să nu fiu înţeles greşit, am tot respectul pentru dexonline, şi nu pun
în discuţie calitatea muncii lor, sau cine ştie ce se mai poate crede, ci din contră.
Ce ce vreau să fie clar e că afirmaţia "x nu în dexonline, deci x nu e cuvânt românesc" e la fel
de adevarată ca şi filmele cu Dracula în care ardelenii vorbesc rusa( vezi "Balul vampirilor").