Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - am procesat şi comentariile pentru 1-250

On Tue, 24 May 2005 22:14:21 +0300
"Sorin B." <sorin@bonbon.net> wrote:

> pt ca eu nu m-am atins de cele fuzzy (44) care erau in ultimul fisier
> care mi-a parvenit, mi-am adus aminte acum ca am unele obiectii:

> nu-mi place "asignare taste", nu merge "atribuire taste"?
> si la mapare, ce facem, nu folosim cartografiere/cartare?

mie indiferent, dar în nici un caz combinaţii, trebuie păstrată
semnificaţia. Combinaţii merge la keystrokes, aici nu.
Legat de mapare, cartografiere/cartare:
- cartografiere şi cartare sunt doi termeni complet diferiţi
- faptul că dex-online nu conţine cartare nu e un motiv, aşa cum am
mai spus, dex-online nu conţine f.multe cuvinte.
- cartare e termenul cel mai apropiat

> "neatribuita"?

la fel ca mai sus, adică ori asignare ori atribuire.