Re: [IFR](~1000 strings) Review pe cât e acum în dpkg ar fi bun

On Mon, 16 May 2005 22:22:08 +0300
"Sorin B." <sorin@bonbon.net> wrote:

> pai revizuirea mea ia in calcul si ortografia, ca daca tot trec cu ochii
> peste randuri, de ce sa nu ma opresc si la ortografie?

corect, te rog fi atent la î, si â din i si a, eu am o optica mai relaxata
legata de regula asta.

> pai daca faci modificari, atunci de ce ma pui sa ma uit peste lucruri ce
> pot fi schimbate?
> scuza-ma, dar nu-ti inteleg optica, si cum fisierul asta nu mi-e
> simpatic deloc, de ce sa muncesc degeaba?
corect, Eddy, Sorin are dreptate.

> terminati-l voi doi si pe urma ma uit si eu, ca deja copilul asta incepe
> sa aibe prea multe moaste :)

Nici mie nu mie foarte drag po-ul de la dpkg, asa ca daca vrei Eddy,
continua tu. In felul asta nu ne mai complicam cu cine ce face, numai
sa-mi spui sa stiu.