Re: [IFR](~1000 strings) Review pe cât e acum în dpkg ar fi bun

On Mon, 16 May 2005 17:43:18 +0300
"Sorin B." <sorin@bonbon.net> wrote:

> atunci eu ma opresc din corectat, ca vreau sa ma uit il el doar dupa ce
> spuneti voi ca e gata.

cred ca e neclar aici, eu nu fac nimic momentan si cred ca nici Eddy.
Eu am inteles ca Eddy a zis sa nu mai fac modificari ca sa putem dupa
revizia ta( Sorin) sa avem o varianta bruta a fisierului.
Eddy te rog, lamureste-ne, mai faci vre-o verificare sau te-ai referit
la verificarea de dupa revizia lui Sorin?