Re: [IFR](~1000 strings) Review pe cât e acum în dpkg ar fi bun

atunci eu ma opresc din corectat, ca vreau sa ma uit il el doar dupa ce spuneti voi ca e gata.

Eddy Petrisor wrote:

scuze, chiar nu am facut spell checking. Eram asa de prins de idea ca
trebuie tradus cit se poate si din rest ca efectiv, nu m-am mai gindit la
asta.
O sa incerc sa fac azi spell-cheking si retrimit fisierul.

Te rog să nu faci. Ai să-mi dai mai mult de lucru.
Lasă că am să verific eu, sau te las pe tine după ce am prima versiune brută.

--
Sorin