Re: [IFR](~1000 strings) Review pe cât e acum în dpkg ar fi bun

salut,

imi pare rau, ca nu i-am dat drumul cum l-am primit de la Eddy.
am pierdut citeva ore invitind-ma prin el si singurul lucru care
l-am facut a fost sa scurtez comentariul ala imens de la inceput.

Momentan eu il las asa, deci puteti incepe revizia la el. O sa
mai completez eventual daca mai ramine timp dupa revizie care
oricum o sa clarifice mai multe.

Am redenumit fisierul din ro.po in dpkg-prefinal.po ca sa nu se
suprascrie peste un eventual ro.po existent si ca sa fie usor de
identificat

spor la treaba si multumesc