Re: [RFR] po-debconf://oops (9 strings)

On Fri, Jan 21, 2005 at 03:35:09PM +0100, Sytse Wielinga wrote:

> Dit is niet wat hij zegt. Er zit wel een grammaticale fout in de zin, maar als
> je deze oplost krijg je:
>
> "Usually the best answer to the following question is accept, [...]".

Je hebt gelijk. Dit is een lezing die ik er niet in had gezien, met
het woord /accept/ als de naam van de optie en niet als een werkwoord in
deze zin zelf ...

Ik zou dat woordt /accept/ dan graag tussen aanhalingstekens zetten, maar dan
krijg je misschien weer problemen met het programma dat deze zijn moet displayen.

Peter