Re: Pakkeoversættelser

tir, 2003-01-21 kl. 15:48 skrev Kaare Olsen:
> [...]

De fleste .po-filer hører jo egentlig til eksternt udviklede generelle
Gnu-programmer og bør vel derfor koordineres hvor de hver især hører
til.

Mht. Debianspecifikke po-filer har jeg sørget for (oversat og
vedligeholder):

      * dbootstrap (boot-floppies)
      * debian-installer (fremtidens Debian-installationsprogram)
      * apt (herunder dselect)

Claus