Ny postliste!

Nå, så blev den danske brugerliste endelig oprettet. Velkommen til.
Den kommer nok ikke med i oversigten over postlistearkiver før der har
været et indlæg, så det er det ædle formål med dette indlæg.

Jeg kan lige nævne at det er mig der har oversat Debians officielle
installationsvejledning samt installationsprogrammet (boot-floppies) til
dansk.

Desuden har jeg oversat nogle hundrede pakkebeskrivelser (dem, der
dukker op i bl.a. dselect og aptitute), men det er et kæmpe arbejde. Så
jeg har opgivet at gå videre med det alene.

Claus
--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>