Re: Pakkeoversættelser

On Mon, 20 Jan 2003 22:45:15 +0100
Morten Brix Pedersen <morten@wtf.dk> wrote:

[...]
> Derfor synes jeg måske det er mere relevant at oversætte debconf
> templates og gettext(.po) filer, som jeg også har gjort.

Det er jeg enig i, lad os i første omgang kigge på dem.  Det er nok en
fordel, at oversætte programmer man kender og bruger i forvejen.  Vi bør
desuden være enige om, at give besked her på listen, når der tages fat på
en .po-fil, så flere ikke kommer til at lave det samme arbejde.

Dog har jeg det problem, at jeg faktisk foretrækker at mine programmer
taler engelsk til mig. :-)  Ikke desto mindre vil jeg alligevel oversætte
lidt.

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>