Re: Pakkeoversættelser

Hej,

* Kaare Olsen <kaare@nightcall.dk> [2003-01-20 20:59:25]:

> Hvis jeg ender med at blive den eneste, så gider jeg ikke.  Er/var der
> andre aktive oversættere?  Måske kan vi rekruttere nogle flere via denne
> liste.

Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe til fra tid til anden. Men jeg mister
lidt interessen når jeg spekulerer på hvor mange [danskere] der egentlig
bruger systemet. Derudover ser "How it works"-siden ikke særlig
optimistisk ud når det komme til at få det som standard i apt:

    http://ddtp.debian.org/how_it_works/index.en.html

Derfor synes jeg måske det er mere relevant at oversætte debconf
templates og gettext(.po) filer, som jeg også har gjort. Se evt. disse
sider:

    http://www.debian.org/international/l10n/po/da
    http://www.debian.org/international/l10n/templates/da

  - Morten.