Re: NON-US eller vad???

On Sat, 14 Aug 2004 19:52:46 +0200
Per Olofsson <pelle@dsv.su.se> wrote:

> Christian Bjälevik:

> Om det är den [1]här tråden du tänker på så hittar jag inte direkt
> något konsensus på att mplayer skulle ha bristfälliga
> ändringsmarkeringar. Jag vet att mplayer har varit problematiskt
> tidigare men jag trodde att den här personen hade lyckats lösa
> problemen. Mplayer är i alla fall fortfarande inte i Debian.
>
> [1] http://lists.debian.org/debian-legal/2004/03/msg00235.html

"Let's yank it out of the unable-to-package list once it's actually been
accepted into the archive.  No sense getting people's hopes up until we
can push cash on the barrelhead, so to speak."

Som jag läste i tråden du länkade till. Dessutom läste jag HELA tråden och såg att mplayer fortfarande inte gjort vad som krävs för inkludering i debian. Min tro är att det inte kommer bli inkluderat förrens varje fil de modifierat har en statement högst upp som säger när den först blev modifierad och när den sist blev det med vidare hänvisning mot cvs.

Den tråd jag läste var en av Gabucino startad.

Hälsningar
--
Christian     .-.    Bjälevik
Jabber.org    /v\     nafallo