Re: pregunta sobre el nucli Linux

2021-10- 3, 03:12 (+0200); Jordi Miguel escriu:
> Si estàs pensant que el oom-killer hauria d'haver matat el Firefox,
> segons el que ens expliquen probablement hauria d'haver passat, però
> també és possible que no s'hagués exhaurit tota la memòria sinó que
> s'ha quedat a prop del límit però sense arribar-hi i per tant no s'ha
> arribat a cridar el oom-killer. En aquest escenari el Firefox
> intentava funcionar amb la RAM+swap, lo qual és molt lent però es algo
> que ha decidit l'usuari de la màquina.

El problema és quan el sistema es queda sense memòria i comença a fer
servir swap el funcionament es s'alenteix tant que el sistema queda
inutilitzable, fins al punt que no és possible ni tan sols matar el
procés manualment.  Suposo que si t'esperes suficientment l'oom-killer
l'acabaria matant, però jo mai he tingut tanta paciència.  Personalment
he optat per no tenir swap, per evitar aquestes situacions.

Salutacions.