Re: I Pgup PgDn ?

No he llegit molt el teu missatge, crec que t'estàs complicant molt.
Perquè estàs agafant un teclat britànic i l'estàs fent que puguis fer
català...? Buenu, si et fa gracia investigar endavant.

I has provat el AltGr international que proposava? És que està molt bé!

[ El page down i up venien per defecte amb Fn + Arrow Up/Down
(acostuma a ser així en portàtils). ]