Re: magyar metacsomagok és aptitude.

HEGEDUS Hajnalka írta, 2006-02-26, 00:04-kor kelt levelében, ami 85
sorból állt:

> "Hold"-ot es "keep"-et is hasznal vegyesen, meg nem jottem ra, hogy
> van-e a ketto kozott kulonbseg.

A kettő között az a különbség, hogy a "keep" esetén nem csinál semmit
az adott csomaggal. Ha "hold", akkor pedig + még az upgrade-ot sem
engedi. Még nem sokat használtam az aptitude-ot, de szerintem a "keep"
arra jó, ha véletlenül ki lett jelölve egy csomag, és mégsem akarjuk
végrehajtani rá az adott műveletet. A "hold" jelzés stabilan megmarad
az aptitude újraindítása után is.

> Szoval akkor remove - eltavolitas, purge - torles?

Én a "purge"-re a söprés-t javaslom. Mivel a sima törlésnél többről
van szó, tehát nem lehet ugyanaz.

üdv,
--
Gyulai Mihály  http://misibacsi.fw.hu/
http://i18n.counter.li.org/  Minden Linux felhasználó számít!

Ha csak egy telefonod van, az segédeszköz; luxus, ha kettő; pazarlás,
ha három van, és paradicsomi állapot, ha egy sincs. -- Doug Larson