Re: packages.debian.org oikoluettavaksi

On 2005-10-17T17:06:27+0300, Leena.Heino@uta.fi wrote:

> Minä ehdottaisin että "perinteiseen tapaan", vai onko olemassa myös
> uudenaikainen tapa tai tyyli käyttää modeemia.

Jätin vanhanaikaisen. Uudenaikainen tapa on tietenkin
ISP-soittosarjaan yhteydenotto, ja vanhanaikainen keskinäiset yhteydet
ja BBS-maailma...

> Ehdottaisin: "Kuvankäsittely-, katselu- ja muunto-ohjelmat ... kaikki mitä
> tarvitset tullaksesi taitelijaksi."

Laitoin alkuosan näin, se on hyvä. Loppuosan laitoin Mikan ehdotuksen
mukaan.

> Voisiko asentimen tilalla käyttää asennusohjelmaa.

Asennin-sanaa on käytetty Debianin (omaperäiselle suomennos)tyylille
uskollisesti jo mm. www-sivuston suomennoksissa. :-) Mutta alkuun
korjasin ison kirjaimen...

--
Tommi Vainikainen