Re: nieuw op de lijst

On Tue, Jan 25, 2005 at 07:38:04PM +0100, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> hm, niet vergeten op [1] en [2] kijken of het pakket dat je begint al een
> vertaler heeft, voor snort is dit bijvoorbeeld zo

grmbl al dat werk voor niks ... had ik eerst moeten checken. Ik ben
toen door al die pagina's gegaan, maar niet gesnapt hoe die allemaal aan
elkaar hangen (en eigenlijk snap ik nog altijd niet goed het verband
tussen [1] en [2] en http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/pot.)

> voor debconf:
> - kijk op [1] wat nog niet vertaald is , je ziet daar de stand van zaken in
> unstable
> - kijk op dutch.debian.net, of niemand er al aan bezig was
> - grab de pot files op de link die je hierboven zelf al aangaf en stuur
> [ITT] voor dat pakket
> - vertaal en stuur vertaling in met [RFR]
> - geef enkele dagen voor discussie/opmerkingen
> - eens discussie (als uberhaupt discussie was) over, verwerk alle
> opmerkingen en stuur [LCFC]
> - wacht een dag of zo en: 1) stuur in naar BTS, 2) stuur [BTS] mail met
> [...]

Deze uitleg is me nu wel duidelijk.

> voor sarge manual, moet je bij Frans wezen, hij heeft zich daar tot noch toe
> mee bezig gehouden.

Bedankt,

Peter