nieuw op de lijst

Hi,

Ik ben nieuw op deze lijst.

Ken relatief goed Nederlands (moedertaal) en Engels, dus kan en
wil wel helpen waar nuttig.

Waaraan ik het liefste zou helpen zijn pakketten die ook typisch mijn
(Nederlandstalige) kinderen gebruiken. Zij zijn beter in C, Perl,
Python, debian (woody tot nog toe) installeren, ... dan in de Engelse
taal (of zou ik ze beter prive-les Engels geven dan hier te zitten ;-)

Dus pakketten van mijn voorkeur zijn:

* debian-installer
* firefox
* chat clients (amsn, jabber client)
* open office (meer voor mijn vriendin)
* muziek branden, rippen, ...

Ik heb een paar woody en sarge bakken.

Daarnaast afgelopen weekend ook Ubuntu 4.10 geinstalleerd (in het
Nederlands) en daarbij toch ook wel wat onvertaalde stukken
gevonden (ik kan daar wel wat meer details van geven als nodig).

Tot nog toe heb ik nog geen directe installatie met debian-installer
naar sarge gedaan (alleen via dist-upgrade van woody of als Ubuntu).

Waar/hoe kan ik helpen ?

Peter