"gnome-terminal" tipar-agordo

Cxi tie mi bone povas uzi cxi tiun tiparon en "gnome-terminal":

-misc-fixed-medium-r-normal-*-*-140-*-*-c-*-iso10646-1

(tauxge granda, laux mi)

Aux cxi tiun:

-misc-fixed-medium-r-semicondensed-*-*-120-*-*-c-*-iso10646-1

(pli malgranda, ecx tro!)

Ne uzu multajn limigojn en la difino de la tiparo, la "*" (asteriskoj?)
estas bonaj amikoj!

Helpeme,

Felipe

Edmund GRIMLEY EVANS: