Re[2]: Skanowanie portow

Witaj Pawel,

W Twoim liście datowanym 18 listopada 2002 (12:32:31) można przeczytać:

PK> Zależy to tylko i wyłącznie od adwokata i sądu. Na www.vagla.pl opisany
PK> był kiedyś bardzo ciekawy przypadek, gdzie uznano to własnie za "zbieranie
PK> informacji w celu popełnienia przestepstwa" - nie podam dokladnego adresu
PK> (to bylo z 1,5 roku temu) ale powinienem miec kopie w swoich zbiorach.

apropo tematu: dostałem kiedyś przeforwardowanego maila z treścią,
że skanowanie portów jest karalne w myśl par. XY Kodeksu Karnego;)

 niewiele mnie to interesuje, więc nie zapamiętałem podstawy prawnej.

--
pozdrowienia,
 zwitter                            mailto:zwitter@poczta.onet.pl