Re: Skanowanie portow

On Mon, 18 Nov 2002, Wojtek Piecek wrote:

> A czym sie rozni skanowanie portow od sprawdzania czy wszystkie drzwi
> i okna w domu za zamkniete?
Nie sprawdzania. Patrzenia. Patrzenie na otwarte okno, czy drzwi jest jak
najbardziej legalne.

> Tak, np. czy telewizor wlasciciela jest juz dostepny dla szerszego
> kregu odbiorcow.
Nie jest, jeśli właściciel umieszcza go w takim miejscu, że go nie widać
- jednym słowem obejrzą go tylko ci których wpuści do mieszkania. I jest
jeśli właściciel wystawi go przed klatkę w ten sposób ogłaszając że
każdy może obejrzeć to co akurat leci. Obejrzeć, nie psuć, zmieniać
kanały itd...

> Jakie wlamanie? Ja chcialem tylko powiesic kartke, o wlasnie taka
> (tutaj wyciaga karte 'prosze zamykac drzwi na klucz') zeby dbali o
> swoj majatek.
No i póki nie wtargnę na teren prywatny, włamania nie będzie.

JA