Re: Skanowanie portow

Witam!

> Jesli ktos skanuje moja sieć, zamiar może miec tylko jeden.
> I jestem pewien, że nie ma zamiaru dać mi nagrody.

Czy nie za bardzo sie zapedzasz? O jakiej kradziezy mowisz w kontekscie
skanowania? To, ze ktos przyglada sie jakie porty sa otwarte na Twojej maszynie
nie oznacza, ze chce sie na nia wlamac i cos zniszczyc.

> Dzieku Bogu prawodawstwo w Europie reguluje to bardzo stanowczo.

Znow mamy potwierdzenie, ze Polska nie lezy w Europie, bo nasze prawo nie jest
w tej kwestii jednoznaczne... Bog, ktory tak bardzo czuwa nad europejskim
prawem pewnie dla kawalu umiescil nasz piekny kraj miedzy Niemcami i Rosja...

Pozdrawiam

PT