Re: Skanowanie portow

Witam
> zdecydowanie podciągają, ale jak jest ze skanowaniem portów? Uzyskane
> informacje to powiedzmy otwarte porty. Czy to jest jakaś zastrzeżona
> informacja?
W sumie nic nie ma na ten temat, ale kiedys sie tym interesowalem i stad te
art i paragrafy.
Co do skanowani portow jezeli przeskanujesz jakis serwer to watpie zeby
admin sie tym zainteresowal bardziej - tak mi sie wydaje.
Przewaznie takie skany sa po calych klasach C. Choc sa maniacy i klasy A.
Z tego co wiem od kilku osob skanowanie portow jest tez zabronione.
Jak Cie to bardzo interesuje radze zasiegnac informacji u kogos znjacego sie
na tym. Ja tylko amatorsko sie tym interesowalem.

pozdrawiam
Pawelek L.
http://www.sdi-slichowice.one.pl
GG: 39211