Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

Hoi allen,

Ik heb net ook nog een bericht van Mijndomein gehad. Ze hebben de
blokkade van Firefox ESR toch verwijderd!

Ik had ook enkele journalisten hierover geschreven. Wellicht dat zij
navraag hebben gedaan, en dat Mijndomein toch maar geen zin had in
slechte publiciteit.

-------
 Daniël (mijndomein.nl - helpdesk)

23 feb. 14:56 CET

Goedemiddag Paul,

Aller eerst bedankt voor je geduld, de opvolgende reactie heeft even op
zich laten wachten, dit is uiteraard niet onze norm.

Ik ben hier verder in gedoken omdat de ESR versie n.a.v. zijn doel als
lange termijn ondersteunde browser niet geblokkeerd moet worden, echter
is deze blokkade regel blijven hangen op 1 van onze firewalls naar alle
waarschijnlijkheid door dat de 'normale' user agent string van Firefox
52 misbruikt is.

Zojuist heb ik deze regel verwijderd zodat de sites ook met de ESR
versie van Firefox weer beschikbaar zijn:

curl -L -I -A "Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64...) Gecko/20090101
Firefox/52.0" http://www.fenicks.nl/
HTTP/1.1 301 Moved Permanently