Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

On Fri, Feb 23, 2018 at 02:04:16PM +0100, Sjoerd Hiemstra wrote:
> Je herinnert je de reactie van MijnDomein van 11 februari, waarin werd
> gezegd:

> Het heeft even geduurd, maar nu is dat 'gepaste antwoord' dan toch
> gekomen. Hier een weergave.
>

> Goedemorgen,
>
> Mijn excuses dat het antwoord even op zich heeft laten wachten. Het is
> op dit moment drukker dan normaal. Daarom duurt het langer voordat je
> een passend antwoord krijgt van ons.
>
> De reden dat de user agent geblokkeerd is, is omdat deze misbruikt werd
> richting ons platform, zoals Rowan al aangaf. Dit misbruik was zo erg
> [...]

Hallo Sander,
Hallo Collega van Sander,

Dat nieuwe platform, naast PHP 7, wat heeft nog meer aan voordelen?

Krijgen bezoekers van mijn website, daar gaat het immers over,
wel een bericht als ze in jullie ogen een foute User-Agent hebben?

Uit jullie uitspraak (op genoemde URL)
  "Door onze unieke cachelaag zorgen wij ervoor dat jouw website ontzettend snel
   kan worden geladen. Nooit meer seconden lang wachten."
kan ik het niet opmaken.
Wel heb ik de herinnering van wachten op time-outs nog vers in mijn geheugen.

Ander ding waar ik wel nieuwsgierig naar ben,
laat het nieuw platform wel zien hoeveel "aanvallers" er buiten gehouden zijn?

Op https://www.mijndomein.nl/producten/webhosting staat daar niets meer over
als: "Direct inzicht in de bezoekersaantallen van je website met onze vernieuwde websitestatistieken."

Groeten
Jullie Klant

P.S.
Iedere als jullie reclame spotje voorbij komt,
dan denk ik: Oja, mijndomein.nl betaal ik om mijn bezoekers te schofferen.