Re: Websites die niet werken met Firefox-esr

On 02/09/18 17:00, Sjoerd Hiemstra wrote:

*knip*

> Nu is deze site wel te openen als die locaal op
> mijn PC staat, maar niet als hij op de server staat.
>
> Er is dus iets in geslopen waardoor Seamonkey moeite heeft met de
> server. In mijn geval is dat de Mijndomein webhoster.

Ik zou dan eerder stellen dat er iets bij Mijndomein speelt. Het klinkt
namelijk alsof ze bij Mijndomein een user-agent check doen en dat ze
daar iets mee willen doen. Misschien dachten ze een bot tegen te houden.
Als iemand zin heeft om te spelen, je zou het met curl/wget kunnen uit
proberen.

Hun eigen site draait onafhankelijk via Amazone, dus die heeft er geen
last van.