Websites die niet werken met Firefox-esr

Hoi,

Hieronder twee Wordpress websites die niet werken met Firefox-ESR:
http://www.fenicks.nl/
http://www.groeneavonturen.nl/

Met Chromium werkt het gewoon, en ik hoor ook met de gewone Firefox.

Iemand een idee wat er aan de hand is?

Dit is de melding die ik krijg na een lange timeout:
------------
De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden
van de pagina.

    Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast.
Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de
netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of
proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.