Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

Je herinnert je de reactie van MijnDomein van 11 februari, waarin werd
gezegd:

> Wat hier verder de procedure van is, is mij nog niet duidelijk en om
> die reden zet ik dit ticket even door naar iemand die je hier een
> gepast antwoord op kan geven.

Het heeft even geduurd, maar nu is dat 'gepaste antwoord' dan toch
gekomen. Hier een weergave.

Goedemorgen,

Mijn excuses dat het antwoord even op zich heeft laten wachten. Het is
op dit moment drukker dan normaal. Daarom duurt het langer voordat je
een passend antwoord krijgt van ons.

De reden dat de user agent geblokkeerd is, is omdat deze misbruikt werd
richting ons platform, zoals Rowan al aangaf. Dit misbruik was zo erg
dat onze klanten hier last van kregen en daarom hebben we moeten
besluiten de user agent van Firefox 52 rw blokkeren. Dit is ook niet
iets wat ik voor je kan oplossen. Er zijn 2 dingen die je kunt doen.

- Updaten naar nieuwere versie van Firefox
- Je vervroegd overzetten naar ons vernieuwde webhosting pakket

Op het vernieuwde webhosting pakket is Firefox 52 niet geblokkeerd.
Ik kan geen garantie geven dat dit in de toekomst zo blijft. Wel is
het zo dat de kans dat dit nodig is een stuk kleiner is. Zie voor het
vervroegd overzetten de onderstaande uitleg.

Dit pakket bevat veel nieuwe mogelijkheden, zoals SSL certificaten
zonder extra kosten, PHP 7.1 en automatische installaties van
veelgebruikte software. Wil je exact weten wat dit nieuwe pakket
inhoudt, dan kan je even kijken op onze website bij:
https://www.mijndomein.nl/producten/webhosting.

Ook jij kunt straks gebruik maken van dit pakket. We zijn op dit moment
bezig om alle klanten gratis overzetten naar dit platform. Tot de
eerstvolgende verlengdatum van je pakket betaal je hier niks extra
voor. Daarna bedragen de jaarlijkse kosten van het pakket 60 euro.

Als je akkoord gaat kan ik alle domeinen met webhosting pakket onder
dit account op de lijst zetten, ze worden dan binnen enkele werkdagen
overgezet.

Ik hoor graag van je of je je in deze oplossing kan vinden.

Met vriendelijke groet,
Sander | mijndomein.nl Klantbeleving