Re: Websites die niet werken met Firefox-esr

Paul van der Vlis:
> Hieronder twee Wordpress websites die niet werken met Firefox-ESR:
> http://www.fenicks.nl/
> http://www.groeneavonturen.nl/
>
> Met Chromium werkt het gewoon, en ik hoor ook met de gewone Firefox.
>
> Iemand een idee wat er aan de hand is?

Ik kan er wel _iets_ meer over zeggen.
Precies hetzelfde verschijnsel doet zich voor bij de nieuwste
Seamonkey, 2.49.1.
Nog twee sites waarvoor dit geldt:

www.teugroningen.nl
www.tanchazheerenveen.nl

De eerste is gemaakt met Joomla. Met Wordpress heeft het dus kennelijk
niets te maken.
De code voor de tweede heb ik nota bene eigenhandig geschreven, met de
Bluefish code editor. Nu is deze site wel te openen als die locaal op
mijn PC staat, maar niet als hij op de server staat.

Er is dus iets in geslopen waardoor Seamonkey moeite heeft met de
server. In mijn geval is dat de Mijndomein webhoster.

Mijn oplossing was om terug te gaan naar de op een na laatste versie,
2.48, zolang dit niet opgelost is. Wellicht is dat ook voor Firefox-ESR
een voorlopige oplossing.