Re: Ncurses?

Peter Makholm <peter@makholm.net> writes:

> Men igen ikke noget der ikke er lige så trivielt at gøre i hånden når
> man først har fået ideen.

Enig, det glemte jeg at skrive.

> Og alle de ting med at dual-boote mellem kerner? Jeg har en kerne jeg
> bruger og en kerne at falde tilbage på når jeg opgradere kerne. Hvad
> skal man bruge flere kerner til?

Godt spørgsmål. Den eneste grund til at jeg har 12 kerner liggende er
fordi jeg ikke har vænnet mig til at slette en gammel hver gang jeg
laver en ny. Min Lilo tilbyder mig kun to af dem (den jeg bruger og den
seneste jeg brugte).

Jeg kunne nu godt finde på at have to stabile kerner og en
udviklingskerne.

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622