Re: Ncurses?

On 06/09, Henrik Christian Grove wrote:

HCG> det er værd at lytte til hvad kernefolkene siger.

Helt sikkert ;-)

Men netop det at der ikke er nogle "specific guidelines", betyder
for mig at man kan bruge det som man har lyst. Debian placerer
ingen filer under /usr/src/linux af sig selv, så den konflikt
der nævnes i README'en eksisterer ikke på Debian.  Havde det
været tilfældet, er jeg sikker på at noget så vigtigt havde været
nævnt.

Ved 4 års brug af Debian, har jeg aldrig haft nogen problemer
med dette.

Morten

--
"With a gentleman I am always a gentleman and a half, and with a fraud I
 try to be a fraud and a half."                      (Otto Von Bismarck)